Logotrükiga paberkotid
Paberkottide ekspert aastast 1997Süvenedes lähemalt New York Times“i ajaloolistesse artiklitesse, leiame sealt, et kaasaegne toidu koju kaasaostmine (take-away food) levis juba 1920-ndatel aastatel Ameerika Ühendriikides.
|
Mõiste "take-away food" kirjeldab nii toidu tarbimise stiili, kui ka seda, et restoranides hakati pakkuma valmistoite, mida sai kaasa osta ja tarbida hoopis mujal.
Need toidud varieerusid hamburgeritest kuni gurmeetoitudeni, kuid üldistavalt võib tarbimisviisi silmas pidades võtta neid siiski kiirtoiduna. Ameerika Ühendriikides on kaasavõetava toidu sünonüümiks tänaseni sageli kiirtoit.
Märkeid take-away toidust leiame üsna varajasest tsivilisatsioonist. Teeäärsed toiduletid ja kioskid linnaturgudel olid levinud juba Vana-Kreekas ja -Roomas.
Peaaegu igas kultuuris ja igal ajastul on olnud oma versioon take-away toidust.
|
Maitsva toiduga take-away kotid – mugavuse võidukäik
Esimese kirjaliku tõendi Hiina toidu kaasamüügi kohta leiame Los Angeles asunud Kin-Chu Cafe reklaamist umbes 1920. aastatel.
Esimene viide take-away pizza kohta tuleb samuti Los Angelest, Casa D'Amore restoranist 1950-ndatel aastatel.
New York Times“i ajaloolistest artiklitest selgub, et pizza ja Hiina toit olid 1950-ndatel vähemalt linnas kergesti kättesaadavad ning pakitud spetsiaalsetesse take-away pappkarpidesse. |
New Yorgis 1920-ndatel avatud kiirtoidurestoran „Automat“ tekitas sensatsiooni.
Arvukad „Automat“ restoranid ehitati üle terve riigi, et järjest suureneva take-away toidu nõudlusega toime tulla. Ettevõte suurendas take-away tarbimisviisi tuntust oma sloganiga "Vähem tööd emadele".
Meile tuntud nutikalt meisterdatud pappkarbid Hiina toidu tarbimiseks ei olegi aga pärit Hiinast! Need take-away pakendid valmistati esmakordselt 1903 a. Bloomer Brothers“ paberivabrikus New Yorgis. |
Take-away toidu juures müüb pigem mugavus ja maitse, kuna see toit ei pruugi alati olla odavam, samuti ei ole see alati kiirelt valmiv.
Pärast Teist maailmasõda otsisid restoraniketid uusi võimalusi tulu teenimiseks ning suunasid oma pilgu take-away kodutoidule.
Ennustati, et saab kiirelt tavapäraseks komme, et perenaised hakkavad oma perele ostma valmis õhtusööki.
Toidu kojumüümise äri spetsiaalsetes take-away kottides kujunes restoranidele päris edukaks.
Inimeste kodudesse oli nüüd tekkinud ka televiisor, mis on ka üheks arvatavaks põhjuseks, miks nõudlus valmistoidu järele suurenes. |
Dispakist leiab laia valiku take-away kotte igaks otstarbeks Dispaki take-away paberkotid sobivad tänu tugevale laiale põhjale hästi restoranist toidu kaasa pakkimiseks. Valikust leiate 8 erinevat suuruse ja konstruktsiooniga laia põhjaga paberkoti, mis sobivad kasutamiseks ka mistahes muuks otstarbeks. Kõikidele take-away kottidele on võimalik peale trükkida logo. Tehtud töödega saab tutvuda siin |
JANA
müügijuht
KATJA
müügijuht
RISKIVABA
Kaup kätte enne maksmist
Pakume klientidele kellega leping, vähemalt 7-päevast tasumisaega, kokkuleppel ka rohkem. Vaata kuidas käib tellimine
ISIKLIK
lähenemine igale kliendile
Meile saab alati helistada ja vastame kirjadele äripäeviti reeglina mõne tunni jooksul. Vaata kuidas käib tellimine
TASUTA
ettevalmistus
trükiks
Kui hind sobib, saate saata meile oma logo või graafika ja me võtame ettevalmis-tuseks vajalikud tööd enda peale. Vaata kuidas käib tellimine
TASUTA*
transport
tellimustele
*Alates 100 eurosest tellimustest on transport Eesti piires tasuta, sellest väiksematel lisandub Tallinnas 4 € +km ja mujale Eestis 6 € +km.
20 AASTAT
kogemusi
Oleme tootnud paberkotte 22 aastat. Meil on põhjamaades üle 3000 kliendi. Vaata kuidas käib tellimine