Ajalugu

1997

Tootmise algus 1997. aasta sügisel. Oma ideede tutvustamiseks võtsime osa oma esimesest messist, milleks oli Ilu Sõnum. Messidelt saime hulgaliselt positiivset vastukaja – paberkottide järgi oli turul suur nõudlus ja me suutsime turule pakkuda seda, mida vaja oli. Võtsime osa messidest ka Soomes, Rootsis ja Saksamaal. Juba ettevõtte algusaegadel võtsime eesmärgiks ka ekspordi.

1998 -2000

Arendasime välja unikaalse disaini kinkekottidele. Arendus algas erilise faktuuriga paberi arendusest, millest hiljem hakkasime valmistama ka paberkotte. Suureks saavutuseks oli ümmarguse põhjaga paberkottide arendus, mida meie teada keegi teine toota pole suutnud.

2000-2002

Algas eksport Soome, mis tänaseks on kindlalt meie üheks koduturuks. Nüüdseks on Dispakil Soomes klientidena üle 1000 ettevõtte. Tuntuimad kliendid on Nokia, Ericsson, MTV3, Muumimaa, Sinebrychoff.

2003 -2008

Tekkisid uued tooterühmad, millest paljud on tänaseni valikus. Sealhulgas käsitsi tehtud, lamineeritud paberist kinkekotid.

2007

Ületasime miljoni müüdud paberkoti piiri.

2009

Alustasime trükiga siidipaberi pakkumist pärast seda, kui meie kliendid meilt taolist toodet küsisid. Siidipaberi näol on tegu premium-tootega, mis aitab tõsta pakitava kauba väärtust ja aitab tõsta toote ning tarbija vahel emotsionaalset sidet.

2010

Majanduskriisi aasta. Seoses kriisiga orienteerusime ümber Skandinaavia turule ning näeme täna kõiki Skandinaavia riike oma koduturuna.

2012

Alustasime trükiga siidipaelade pakkumist. Pärast trükiga siidipaberi lisandumist valikusse tekkis vajadus ka premium-klassist siidipaelte järgi.

16 aasta jooksul oleme müünud erinevaid pakendilahendusi rohkem kui 2500 firmale üle kogu Skandinaavia. Viimastel aastatel oleme müünud üle 1,5 miljoni koti aastas ja meie püsiklientide arv on pidevas kasvujoones.